تبلیغات
آذرفروش - آموزش جامع مایا 2008 - پیشرفته Skip to content
درباره وبلاگ

آذرفروش در قبال محصولات معرفی شده,هیچ مسعولیتی ندارد. و تمامی مسعولیت اجناس بر عهده اگهی دهنده میباشد.
آرشیو مطالب
موضوعات مطالب
لینك دوستان
بر چسب ها
آمار
بازدیدهای امروز :86 نفر
بازدیدهای دیروز : 26 نفر
كل بازدیدها : 689 نفر
بازدید این ماه : 15 نفر
بازدید ماه قبل : 29 نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب ارسال شده: عدد
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :


آموزش جامع مایا 2008 - پیشرفته


آموزش جامع مایا ۲۰۰۸ (Autodesk MAYA 2008) - سطح پیشرفته

آموزش به شیوه مالتی مدیا  و مثال‌های کاربردی

به همراه فایل پروژه‌های تمرینی



فصل اول : نگاشت ها و بافت ها
ایجاد نگاشت روی سطوح NURBS - اعمال نگاشت بوسیله Projection - ایجاد بافت روی سطوح Polygon
- استفاده از Use Background Shader - نگاشت های Bump و Displacement
- اعمال Transparency ابزار 3D Paint - اعمال بافت به بدنه هواپیما - اعمال بافت به پره ها و دماغه هواپیما
- اعمال بافت به بال های هواپیما

فصل دوم : رندر سازی
- تنظیمات رندر - آشنائی با نور ها - انواع نور - افزودن سایه‌های Depth Map - استفده از سایه های Raytrace
- آشنائی با دوربین ها - افزودن Depth of Field - ایجاد بازتاب و شكست با استفاده از Raytrace
- استفاده از Motion Blur - رندر سازی تعاملی یا IPR - رندر دسته ای (Batch Render) - نورپردازی یك اتاق

فصل سوم : رندر سازی با Mental Ray
- آشنائی با Mental Ray- ایجاد مواد Mental Ray - كار با نوارهای Mental Ray ء
- Depth of Filed در Mental Ray - استفاده از Motion Blur در Mental Ray
- استفاده از Global Illumination در Mental Ray - استفاده از Final Gather برای افزایش
Global Illumination - استفاده از Final Gather برای نورهای ضعیف
- رندر مواد Transparent با استفاده از Caustic ها

فصل چهارم : كار با Paint Effect ها
- انواع قلم ها در Paint effect - ایجاد تغییر در اشكال Paint effect - سایر تنظیمات Paint Effect
- ایجاد بافت مو روی سطوح با ابزار Paint Effects - كار با ابزار PntEff Brush Sharping
- نحوه ذخیره كردن تنظیمات Paint Effects - ایجاد تغییرات در صحنه PntEff Window
- ایجاد لایه های جدید در Paint Effects



فصل پنجم : متحرك سازی
- مباحث پایه Animation در مایا - متحرك سازی یك شئ - نحوه كار با پنل Animation Graph Editor
- كار با ابزار Break Down - كار با ابزار Dope Sheet - كار با ابزار Ghost Selected
- اجرای انیمیشن با استفاده از Play Blast - صدا گذاری روی تصاویر - كار با ابزار Pre Infinity و Post Infinity
- كار با ابزار Motion Paths

فصل ششم : اسكلت بندی
- استفاده از ابزار Joint - ویرایش مفاصل - ایجاد اسكلت پا - ایجاد ستون فقرات - ایجاد بازو ها
- ایجاد دست ها - تكمیل اسكلت بندی
فصل هفتم : سینماتیك و قید ها
- ایجاد زنجیره IK - تغییر زنجیره های Ikء - Spline IK - قید از نوع Point - قید از نوع Aim - قید از نوع Orient
- قید از نوع Pole Vector - ایجاد خصوصیات سفارشی - ایجاد Set Driven Key ها - ایجاد Expression ها




ادامه مطلب...
...
صفحات وبلاگ